Články & návody

Js-truckparts.cz - Truck Shop - zástěrky, spoilery, osvětlení - vše pro truck na jednom místě.

Autopůjčovna Smíšovský - Půjčovna dodávek i osobních aut Brno.

Logbookie - GPS lokace vozidel.

Otevreniauta.cz - NON-STOP nouzové otevírání všech typů aut v Brně

Spedice Ostrava Joppa Logistics s.r.o - mezinárodní doprava a spedice.

DoKurzu.cz - databáze rekvalifikačních kurzů po celé ČR. Přidání kurzu zdarma.

Repase vstřikovačů - repase vstřiků za nejnižší ceny.

Autopujcovnaraus.cz - půjčovna střešních boxů, nosičů kol, nosičů lyží a sněhových řetězů.

Autodilyadoplnky.cz - prověřená tažná zařízení. Možnost montáže.

Fermatmachinery.com - Bazarové brusky skladem.

Havenets s.r.o. - servis datových sítí v Praze a okolí.

Felipe Massa to s auty fakt umí

Myslíte si, že závodníci F1 dokáží jezdit jen po světových okruzích v sedadlech svých monopostů a nic víc? Pak jste tak na omylu. 

Felipe Massa patří mezi nejlepší závodníky Formule 1 všech dob. Před poslední velkou cenou Mexika si stihl vyzkoušet nový Jaguár C-X75. Tento vůz se objevil v nové Bondovce s názvem Spectre a jeho ladění dostala na starosti firma Wiliams, v jejíž barvách právě Felipe Massa závodí. 

V sedadle tohoto vozu Massa dokázal, že nejen monopost F1, ale i takovýto vůz mu bez jakýchkoliv problémů může říkat pane. Jezdec si testování nového vozu velice užíval, což je patrné na videu, které bylo z této testovací jízdy pořízeno. Podle svých vlastních slov by se mohl ihned měřit se samotným agentem 007. Sám o sobě říká, že je rychlý za volantem a šílený mimo něj. Právě model C-X75 je vůz, který řídí nepřítel Bonda se jménem Hinx. 

Sám Massa také potvrdil, že by si klidně dokázal představit práci kaskadérských řidičů, kteří jezdí při natáčení nejrůznějších akčních scén. Ovšem jedním dechem dodal i to, že ho ve Formuli 1 čeká ještě dlouhá kariéra a to i přesto, že je mu nyní již 34 let, což je věk, kdy někteří z řidičů již začínají myslet na svůj závodnický důchod. 

Jaguár C-X75 byl světu poprvé představen již v roce 2010, jako oslava 75. narozenin automobilky. Původně byl zamýšlen pro sériovou výrobu, ovšem ekonomická krize dala tomuto projektu stop. Původní verze byla poháněna čtveřicí elektromotorů, které doplňovala dvojice turbín. Verze, která se bude prohánět po filmovém plátnu však tento ekopohon vyměnila za pohonný systém s 1,6 litrovým čtyřválcem přeplňovaným turbodmychadlem a kompresorem. I tento motor však doplňují dva elektromotory. A některé z vozů v sobě dokonce mají poctivý vidlicový osmiválec. 

https://youtu.be/59tzOQqGIl4